
Polityka Prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
SKLEPU INTERNETOWEGO „ALLDOM WYDRUKI NA SZKLE”
- 1. Cel dokumentu
1.1 Niniejsza Polityka Prywatności zawiera informacje odnośnie zasad gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskiwanych za pośrednictwem sklepu internetowego „Alldom” prowadzonego w domenie www.wydrukinaszkle.pl (dalej „Sklep Internetowy”).
1.2 Polityka Prywatności dotyczy jedynie Sklepu Internetowego. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za standardy dotyczące ochrony danych osobowych i prywatności obowiązujące na stronach internetowych, do których mogą odsyłać linki zamieszczone w Sklepie Internetowym lub na stronach internetowych, które mogą zawierać linki odsyłające do Sklepu Internetowego. Wchodząc na takie strony, Klient powinien zawsze w pierwszej kolejności zapoznać się z politykami prywatności, które mają do nich zastosowanie.
- 2. Postanowienia ogólne
1.1 Właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego jest Alldom s.c. Dorota i Albert Siegień, ul. Częstochowska 189, 62-800 Kalisz (dalej „Sprzedający”).
1.2 Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywa się zgodnie z regulaminem tego sklepu, który jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu Internetowego w formie umożliwiającej jego pozyskanie, utrwalanie, odtwarzanie i drukowanie (dalej „Regulamin”).
1.3 Ze Sklepu Internetowego mogą korzystać podmioty posiadające w niezbędnym zakresie zdolność do czynności prawnych (dalej „Klienci”). Status Klienta uzyskuje każda osoba korzystająca ze Sklepu Internetowego, niezależnie od tego, czy dokonuje w nim zakupów.
1.4 Jakiekolwiek terminy pisane w niniejszej Polityce Prywatności z wielkiej litery a odrębnie w niej niezdefiniowane mają znaczenie nadane im w Regulaminie.
- 3. Administrator danych osobowych
3.1 Administratorem danych osobowych Klientów pozyskiwanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedający.
- 4. Zasady przetwarzania danych osobowych
4.1 Sprzedający traktuje priorytetowo ochronę danych osobowych Klientów oraz dokłada wszelkich starań, by chronić ich prywatność.
4.2 Sprzedający przetwarza następujące dane osobowe Klientów:
4.2.1 imię i nazwisko,
4.2.2 adres,
4.2.3 numer telefonu kontaktowego,
4.2.4 adres email,
4.2.5 firma oraz numer NIP (wyłącznie w przypadku Przedsiębiorców).
4.3 Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
4.3.1 zawieranie, wykonywanie i rozwiązywanie Umów dotyczących Towarów dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego, w tym rozpatrywanie reklamacji,
4.3.2 świadczenie Usług drogą elektroniczną oraz zawieranie i rozwiązywanie umów z tym związanych,
4.3.3 marketing własnych produktów i usług Sprzedającego.
4.4 Dane osobowe są zbierane od Klientów w ramach Procesu Rejestracji, mającego na celu założenie Konta w Sklepie Internetowym lub w trakcie procesu składania Zamówienia. Dane osobowe mogą być również zbierane w przypadku, gdy Klient kontaktuje się ze Sklepem Internetowym za pośrednictwem formularza kontaktowego, poczty elektronicznej lub telefonu.
4.5 Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Jednakże odmowa podania tych danych może uniemożliwić zawarcie i wykonanie Umowy jak również świadczenie niektórych Usług.
4.6 Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w celach marketingowych na zasadach określonych obowiązującymi przepisami prawa.
4.7 Sprzedający może przekazywać dane osobowe Klientów:
4.7.1 firmom kurierskim, z którymi współpracuje, takim jak UPS – w celu realizacji dostaw Towarów i w niezbędnym do tego zakresie,
4.7.2 operatorom serwisów rozliczeniowych, z którymi współpracuje, takim jak Transferuj.pl – w celu realizacji płatności on-line i w niezbędnym do tego zakresie,
4.8 Sprzedający przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
4.9 Sprzedający stosuje zabezpieczenia i środki niezbędne, by chronić dane osobowe Klientów przed nieautoryzowanym ujawnieniem, wykorzystaniem, zmianą lub zniszczeniem.
INFORMACJA DO ODBIORCÓW I DOSTAWCÓW O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Od 25 maja 2018 r. ma zastosowanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W związku z wprowadzanymi zmianami przekazujemy informację, która opisuje w jaki sposób Alldom s.c. D.i A.
Siegień korzysta z Państwa danych.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Firma Alldom s.c. Dorota i Albert Siegień z siedzibą w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 189 jako administrator
danych osobowych, informuje Pana/Panią, że:
- Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celach związanych z realizacją zamówienia, które
- Pan/Pani złożył(a),
- podanie danych było dobrowolne ale niezbędne w celu złożenia zamówienia,
- podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) oraz c) oraz zgodnie z treścią
- ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
- posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wycofania zgody
- dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji umowy sprzedaży, i przedawnienia roszczeń z
- niej wynikających oraz do czasu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i
- rachunkowych,
Gdzie mogą Państwo wnieść skargę na przetwarzanie danych osobowych przez Alldom s.c.D. i A.
Siegień? Obecnie takie skargi kierować można do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że wkrótce właściwym organem nadzorczym w tej kwestii może być Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane mogą zostać przekazane odbiorcom i dostawcom, w postaci firm z nami
współpracujących i wykonujących zadania na nasze zlecenie i naszą rzecz np. (firmy księgowe ,
transportowe, prawnicze, informatyczne ,windykacyjne, w celu wykonywania umowy zawartej z Alldom
s.c.na Państwa rzecz jako osoby trzeciej (art. 393 Kodeksu Cywilnego), gdy stroną umowy jest inny
podmiot.
Jak nie będziemy przetwarzać danych osobowych? Państwa dane osobowe nie podlegają
zautomatyzowanemu przetwarzaniu (np. profilowaniu), które wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub
w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa. Niemniej jednak korzystamy z plików cookies oraz
innych systemów rejestrujących ruch na naszych stronach internetowych (profilowanie w celach
marketingowych).
Jak cofnąć zgodę? Można wyrazić zarówno wszystkie zgody lub niektóre z nich, jak i nie wyrazić żadnej.
W każdej chwili mogą Państwo cofnąć każdą zgodę udzieloną Alldom s.c.w związku z przetwarzaniem
danych osobowych . Wystarczy wysłać e-mail lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane
powyżej dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem
jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania Państwa danych przed jego dokonaniem, tzn. do momentu cofnięcia zgody.
Wiadomość tę umieszczamy jedynie w celach informacyjnych, nie jest wymagane od Pana/Pani żadne
działanie lub kontakt z Alldom s.c. D. i A. Siegień.
5 Postanowienia końcowe
5.1 Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Prywatności.
5.2 Niniejsza Polityka Prywatności została ostatnio zaktualizowana w dniu 25.08.2015 r.